Połącz wydajność, przejrzystość, ogromny potencjał oraz prostotę obsługi w jeden produkt -otrzymasz POSitive Hospitality, rodzinę nowoczesnych systemów zarządzania.
POSitive Hospitality to najnowszej generacji oprogramowanie zarządzające obiektami gastronomicznymi, hotelowymi, SPA i sportowo-rekreacyjnymi. Usprawniają prowadzenie każdego punktu sprzedaży i obsługę gości.
Najwyższe standardy zarządzania sprzedażą i obsługą klientów
Rodzinę POSitive Hospitality tworzą następujące wyspecjalizowane systemy - Restaurant, Hotel, Catering oraz SPA & Sport. Programy pracują w identycznym środowisku informatycznym, dzięki któremu mogą być łatwo łączone ze sobą.
Części funkcji jest wspólna dla wszystkich systemów np. wystawianie dokumentów sprzedaży lub obsługa programów lojalnościowych. Pozostałe funkcje są składnikami poszczególnych systemów np. gastronomiczna gospodarka magazynowa (POSitive Restaurant), obsługa recepcji hotelowej (POSitive Hotel), rezerwacje usług (POSitive SPA & Sport) czy tworzenie projektów cateringowych i szablonów projektów (POSitive Catering).
Większość operacji związanych ze sprzedażą, obsługą klientów i zarządzaniem obiektem, bez względu na rodzaj programu, może być wykonana przy jednym stanowisku. Kluczowymi zaletami systemów POSitive Hospitality są prostota obsługi, wielość opcji konfiguracyjnych, łatwy i szybki dostęp do wszechstronnych raportów operacyjnych i zarządczych, stabilność i bezpieczeństwo danych oraz ciągły rozwój zgodny z potrzebami użytkowników.
Wdrożenie oprogramowania POSitive Hospitality dla każdego hotelu, restauracji, sieci hoteli lub sieci restauracji oznacza niższe koszty szkoleń nowych pracowników, wzrost efektywności pracy, obniżenie kosztów operacyjnych i usprawnienie zarządzania. Systemy POSitive Hospitality wspierają najnowsze trendy rozwoju branży hotelarskiej i gastronomicznej. POSitive Hospitality jest korzystną i szybko zwracającą się inwestycją.
POSitive Hospitality - wydajność i elastyczność
Intuicyjna obsługa
Prosty i przejrzysty sposób obsługi programów POSitive Hospitality, zapewnia wygodną pracę, przyspiesza wykonywanie poszczególnych zadań, skraca okres szkolenia pracowników, wpływając na zmniejszenie kosztów wdrożenia systemu. Pozwala na uruchomienie kiosków informacyjnych dla klientów gdzie oprócz informacji o obiekcie można zamieścić uproszczone formularze składania zamówień i rezerwacji bezpośrednio przez klientów.
Dokładne i szybkie analizy
Ogromne możliwości analityczne systemu, liczne raporty, statystyki, zestawienia i wykresy, pomagają szybciej podejmować trafne decyzje.
Aktualizacje na bieżąco
POSitive Hospitality pracuje na jednej bazie danych, dzięki temu na wszystkich stanowiskach dostępna jest zawsze aktualna informacja o klientach. System spełnia najnowsze obowiązujące wymagania prawne i skarbowe.
Wysoki poziom stabilności systemu
POSitive Hospitality gwarantuje wysoki poziom stabilności, wymagany do zapewnienia wydajnej pracy punktów sprzedaży i obsługi klienta. Systemy wykorzystują oprogramowanie bazodanowe Microsoft SQL Server, które cechuje wysokie bezpieczeństwo przechowywanych danych, stabilność i wydajność pracy.
Zarządzanie kluczowymi funkcjami biznesowymi
POSitive Hospitality ułatwia centralne zarządzanie polityką cenową, gospodarką magazynową, rejestracją czasu pracy i programami lojalnościowymi. Systemem współpracuje z oprogramowaniem finansowo-księgowym i kadrowo-płacowym Bastion ERP produkcji LSI Software.
POSitive Hospitality - wiedza i bezpieczeństwo
gwarancja jakości usług
Serwis powdrożeniowy oprogramowania prowadzony jest przez naszych ekspertów, w tym specjalistów obsługujących bazy danych i serwery - posiadających certyfikat MCP Microsoft Certified Professional).
centralna baza danych
Pełen wachlarz możliwości POSitive Hospitality widoczny jest w zarządzaniu zaawansowanymi instalacjami wielostanowiskowymi, gdzie wszystkie terminale (komputery) w punktach sprzedaży podłączone są do lokalnej sieci komputerowej, a dane przesyłane do centrali. Centralna baza danych przechowuje wszelkie informacje sprzedażowe, które stanowią podstawę do tworzenia informacji zarządczych i statystycznych. Dzięki centralnemu modułowi zarządzania siecią sprzedaży klient otrzymuje możliwość globalnej obsługi klientów i zarządzania sprzedażą we wszystkich obiektach korzystających z programów POSitive Hospitality.
pełna kontrola
Sieciowy nadzór administratora nad stanowiskami POS przy pomocy rozbudowanego programu zarządczego zapewnia szerokie możliwości kontroli, umożliwiając jednocześnie tworzenie licznych raportów z prowadzonej działalności. Znakomicie sprawdza się w większych obiektach lub kompleksach, np. restauracje z kilkoma stanowiskami POS, hotelach połączonych z restauracjami czy obiektami sportowymi lub SPA.
POSitive Hospitality - bogactwo opcji
wielozadaniowe stanowiska sprzedaży
Użytkownik ma możliwość udostępnienie terminala POS klientowi, gdzie oprócz informacji o obiekcie, można zamieścić uproszczone formy zamówień i rezerwacji np. dla klientów posiadających karty identyfikacyjne.
personalizacja oprogramowania
System jest konfigurowany w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadał wymaganiom każdego punktu sprzedaży oraz specyfice prowadzonej przez klienta działalności.
W języku angielskim Hospitality oznacza gościnność oraz zaspokajanie podstawowych potrzeb innych osób. Znaczenie tego wyrazu zawiera w sobie życzliwość, gotowość do niesienia wszelkiej pomocy jak i zapewnianie rozrywki. Hospitality to uniwersalne słowo, określające wszelkie usługi hotelowe, gastronomiczne, rekreacyjne, czyli wszystko co powiązane jest z zapewnieniem gościom mile spędzonego czasu.
LSI Software S.A.
Al. Piłsudskiego 135
92-318 Łódź
tel.: (042) 663 22 90 do 98 w.: 145
fax: (042) 663 22 99
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.