Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Profesjonalny sprz...
Wynajmij profesjon...
Tradycyjne, Domowe...
Poradnik Hamburger...
inEwi - innowacyjn...
Musztarda ze smażo...
W portfolio marki ...
Profesjonalna masz...
Komora chłodnicza ...
Fanex wprowadził d...
Tres Amigos –...
Brazylijska Tapiok...
Mięso ze strusia -...
Stylowe meble dla ...
Nowe funkcjonalnoś...
Szeroki wybór jada...
Automatyczne dystr...
Rewolucyjna kotlec...
Wysokiej jakości n...
Niezawodny serwis ...
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
KALETA Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
RATIONAL
Smoker
GRILL KAMADO
Gastromix
Naczynia Polska
GROS
Artykuły spożywcze
Robvita
Pizzola
ELMAK
Hello Coffee
Barry Callebaut
Lemonia
Makro Cash & Carry
Belfood
Secpol
Iglotex
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Nowe produkty i usługi
Nowe rozwiązanie MAKRO Cash and Carry dla branży HoReCa


W dniu 24 marca 2011r., podczas targów gastronomicznych EuroGastro, MAKRO Cash and Carry Polska zaprezentowało  nowe rozwiązanie dla klientów z branży HoReCa – Gastrobus, przygotowany w ramach programu ,,Wsparcia i Partnerstwa”. Z kompleksowej oferty doradczej będą mogli skorzystać przede wszystkim przedsiębiorcy oferujący żywność typu fast food.

Nowa propozycja MAKRO, które chce wspierać swoich profesjonalnych klientów nie tylko poprzez produkty wysokiej jakości, ale także pakiet usług, jest skierowana głównie do klientów oferujących szybkie dania, takie jak kebab, hamburgery, hot-dogi, itp. Firma zaprojektowała 2 typy rozwiązań biznesowych: ,,Gotowe do drogi” i ,,Szyte na miarę”.

,,Gotowe do drogi” to mobilny punkt gastronomiczny - Gastrobus, dostępny w trzech rozmiarach, oferowany wraz z dodatkowymi usługami, takimi jak doradztwo, a także dopasowanie karty dań do upodobań konsumentów. To rozwiązanie, stworzone z myślą o sprzedaży całorocznej, może być zaprojektowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami klientów.
 
Druga propozycja, ,,Szyte na miarę”, to oferta przygotowywana przez MAKRO dla przedsiębiorców, którzy myślą o rozpoczęciu działalności w branży HoReCa lub chcieliby przystosować swoją placówkę do serwowania szybkich dań. Konsultanci MAKRO doradzą klientowi jak zaplanować odpowiednie menu, przebudować lokal, a także zaoferują odpowiednie szkolenia. Nowa usługa pomoże również przedsiębiorcom w poprawie wizerunku ich biznesu i zwiększeniu obrotów.
 
Zapraszamy do obejrzenia videorelacji z oficjalnej premiery Gastrobusa, dostępnej na portalu YouTube http://www.youtube.com/watch?v=AdoD91F5X6s 
 

"Ze względu na zmieniające się nawyki Polaków, którzy coraz częściej spędzają czas poza domem, stworzyliśmy rozwiązanie mające jeszcze lepiej wesprzeć naszych profesjonalnych klientów z branży HoReCa oferujących żywność typu Fast food. Dzięki naszym propozycjom – całorocznemu Gastrobusowi i projektowi ,,Szyte na miarę” nasi klienci otrzymają kompleksowy pakiet doradczy, który wpłynie na rozwój ich biznesu. Jest to szczególnie ważne w perspektywie zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012, kiedy do Polski przyjadą tysiące turystów" – mówi Maurice Beurskens, Menadżer Grupy Klientów HoReCa, MAKRO Cash and Carry Polska.

Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez MAKRO Cash and Carry, Polacy coraz częściej spożywają posiłki poza domem. Przy wyborze restauracji kierują się głównie dobrą lokalizacją i ceną, stąd więc wynika popularność dość tanich i łatwo dostępnych potraw.

Wykres.1. Najczęściej wskazywane przez respondentów powody jedzenia po za domem. Raport TNS OBOP dla MAKRO 2010


MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnego MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 33 hale (w tym 4 hale mniejszego formatu – MAKRO Punkt w Tarnowie, Lesznie, Słupsku i Radomiu). Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronie www.makro.pl
 
METRO/MAKRO Cash & Carry działa w 30 krajach świata. Firma jest właścicielem około 670 hal samoobsługowego handlu hurtowego, zatrudnia ponad 100 000 pracowników na całym świecie, a w 2009 roku osiągnęła obrót w wysokości 31 miliardów Euro. METRO/MAKRO Cash & Carry jest siecią dystrybucyjną koncernu METRO Group, jednej z największych firm w branży handlowej na świecie. W 2009 roku obrót METRO Group wyniósł ponad 66 miliardów Euro. Firma ta zarządza ponad 2100 obiektami handlowymi w 32 krajach świata oraz zatrudnia około 300 000 pracowników. W skład METRO Group wchodzą niezależnie działające sieci – poza METRO/MAKRO Cash & Carry są to: Real (hipermarkety), Media Markt oraz Saturn (liderzy wśród europejskich centrów z elektroniką użytkową) i Galerie Kaufhof (domy handlowe). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.metrogroup.de.


Dodatkowych informacji udziela:

Magdalena Figurna
Menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej
MAKRO Cash & Carry Polska S.A.
tel.: (22) 5000 986
e-mail: magdalena.figurna@makro.pl

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR KALETA Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska RATIONAL Robvita Pizzola Robot - Coupe Smoker GRILL KAMADO Gastromix Matlix ELMAK Naczynia Polska GROS HAGEA Kocham Wodę Metro-Catering-System inEwi Firelight Glass Goblet – sprzedaż hurtowa sztućców Hello Coffee Lemonia CTK Doram Piórex Fanex Sokołów Na Lunch Menos Uzdrowisko Wysowa S.A.
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000