Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
20.04.2024
sobota
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Nowe produkty i usługi
Potykacze – prosty sposób na zwrócenie uwagi klienta


Nie mamy wi-fi. Porozmawiajcie ze sobą to hasło z potykaczy i tablic kredowych obiegło już cały świat. Potykacze nie są rozwiązaniem nowym, ale odrobina kreatywności w połączeniu z siłą social mediów, sprawiają, że ten sposób komunikacji zyskuje nowy wymiar. Czym zatem kierować się przy wyborze?
 
Dlaczego reklama na potykaczach działa?
 
Klienci szybko uodparniają się na tradycyjne, przewidywalne formy reklamy. Dzisiaj, aby klient coś zauważył musi się o to niemalże potknąć. Stąd też wzięła się nazwa potykaczy – tablic informacyjnych ustawianych na ciągach pieszej komunikacji. Ich główną zaletą jest przystępna cena oraz możliwość szybkiej zmiany treści. Dzięki temu można na bieżąco reagować na to co się wokół dzieje i promować aktualną ofertę – nawet jeśli ona zmienia się kilka razy w ciągu dnia. Możemy także odnieść się do bieżących wydarzeń (np. święta, pogoda, mecze, premiera filmowa). Chwytliwe hasło będzie nie tylko zwracać uwagę, ale zostanie zapamiętane, powtórzone, a nawet sfotografowane i umieszczane w portalach społecznościowych. A co najważniejsze – obudzi pozytywne emocje i zachęci klienta, aby zajrzeć do środka. Dlatego potykacz to jeden z najskuteczniejszych pomysłów na reklamę.
 
 
Potykacz to same zalety
 
Potykacz daje możliwość szybkiej, łatwej i praktycznie bezkosztowej zmiany treści reklamowej. Popularnie na drewniany potykacz mówi się tablica kredowa, a tą wystarczy przecież zetrzeć i wypisać kredą lub markerem kredowym nową informację. Aluminiowy potykacz zatrzaskowy OWZ (czyli otwierasz-wkładasz-zamykasz) wymaga jedynie otwarcia i zamknięcia ram zaciskowych, a do tego nie potrzebujemy żadnych narzędzi. Wymiana plakatu, afisza czy ręcznie wypisanej na kartonie informacji, zajmuje dosłownie minutę.
                          
 
Potykacz nie potrzebuje również wiele miejsca. Do wyboru mamy pełen wachlarz rozmiarów: od XS do XL. Możemy go również dowolnie przestawiać z miejsca na miejsce. Standardowa waga potykacza wynosi od 4 do 6 kg, a z takim ciężarem poradzi sobie przecież nawet najdrobniejsza kobieta.
 
 
Jest to również jedna z tańszych form reklamy. Można go już kupić za kilkadziesiąt złotych. Jeżeli chcemy dodatkowo wyróżnić swoją ofertę możemy zamówić taki o nietypowym kształcie czy kolorze. W ofercie sklepu internetowego www.WALBA.eu znajdują się niebanalne potykacze dopasowane do różnego rodzaju działalności.
 
Potykacze do zadań specjalnych
 
Jeśli będziemy chronić potykacz przed szkodliwymi czynnikami środowiska (deszczem i śniegiem, bardzo wysoką i niską temperaturą, zalaniem podczas czyszczenia) to podstawowy model z powodzeniem będzie nam służył nawet przez kilka sezonów. Ale planując zakup potykacza warto zastanowić się nad tym czego nam potrzeba i na czym nam zależy. W ofercie sklepu internetowego www.WALBA.eu dostępne są:
 
Potykacze lakierowane
 
Ich drewniana rama jest dodatkowo 3-krotnie pomalowana bezbarwnym lakierem z filtrem UV stosowanym do stolarki zewnętrznej. Dzięki temu nie zmienia barwy pod wpływem słońca (nie blednie). Potykacz  jest dużo trwalszy i bardzo estetyczny.
 

 
Potykacze wodoodporne
 
W tym przypadku drewniana rama jest dodatkowo olejowana, co zabezpiecza ją przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych, takich jak deszcz i śnieg. Czarna powierzchnia do pisania to plastikowa płyta ABS. Oprócz tego, że jest całkowicie wodoodporna, jest również bardzo twarda, elastyczna, lekka i odporna na zarysowania. Potykacze wodoodporne można eksponować na zewnątrz niezależnie od pogody, zwłaszcza wtedy, kiedy zastosuje się do nich markery o podwyższonej odporności na wilgoć.
 
 
Potykacze wodoodporne niewywracalne
 
Wyjątkową stabilność i odporność na najbardziej porywisty wiatr niewywracalnym potykaczom zapewnia ich wysoka waga: 12 kg lub 18 kg. Dlatego są one niezastąpione w rejonach nadmorskich i górskich, gdzie silne wiatry uniemożliwiają ustawienie standardowego modelu. Drewniana rama jest dodatkowo olejowana, co zabezpiecza ją przed szkodliwym działaniem wody i czynników atmosferycznych. Dodatkowe, bardzo skuteczne zabezpieczenie przed wilgocią stanowi silikonowe uszczelnienie pomiędzy ramą a tablicą potykacza. Czarna płyta do pisania jest całkowicie wodoodporna. W efekcie potykacze te są praktycznie niezniszczalne i można eksponować je na zewnątrz niezależnie od pogody (zwłaszcza gdy zastosuje się do nich markery o podwyższonej odporności na wilgoć). Aby ułatwić sobie przesuwanie tych sporo ważących potykaczy, polecamy zamontowanie dodatkowych 4 kółek z hamulcem.
 

Potykacze z grawerem logo
 
Dwustronnie wygrawerowane logo, nazwa lub hasło reklamowe wyróżnia potykacz oraz dodatkowo promuje firmę. A jeżeli za sprawą chwytliwego hasła nasz potykacz zrobi karierę w mediach społecznościowych, wówczas mamy pewność, że przełoży się ona również na popularność naszego lokalu.
 
 

 Więcej informacji na stronie www.walba.eu


PHU WALBA
Bałaban Waldemar

ul. Szczepanika 4
Krosno 38-400
tel.: 600 354 623
e-mail: info@walba.eu
www.walba.eu
 

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robvita Robot - Coupe LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Heinz Polska Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000