Polacy coraz większą wagę przywiązują do tego, co ląduje na ich talerzach. Nie tylko w domu, ale (może przede wszystkim) w lokalach gastronomicznych. Liczy się dla nas jakość, smak i estetyka podania. Dlatego też restauratorzy i dostawcy produktów do gastronomii uczą się testować i sprawdzać nowe propozycje, żebyśmy mogli cieszyć się ich smakiem.
Niemalże żadna kuchnia w naszym kraju nie może obyć się bez mięsa. Uwielbiamy drób, tradycyjne schabowe, kochamy wszelkie kiełbasy. Jako przystawki niejednokrotnie serwujemy je podane w ciekawy i miły dla oka sposób. Często jednak radość z delektowania się tymi przysmakami zabija świadomość, że skład mięs bywa… wątpliwy. Dlatego warto pokusić się o poszukiwanie takich produktów, które oprócz walorów smakowych będą odznaczać się również wysoką jakością.
Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów wędlin i kiełbas. Możemy wybierać spośród produktów tzw. sieciówek, towarów importowanych oraz własnego wyrobu. Jedną z nowych propozycji jest oferta firmy Martinez Somalo. Ta hiszpańska marka specjalizuje się w wyrobie szynek oraz kiełbas długo dojrzewających na bazie tradycyjnych receptur i składników.
Ciekawą propozycją dla osób poszukujących nowych smaków są linie kiełbas Chorizo. Gratką dla smakoszy dobrych trunków będzie kiełbasa przyprawiona hiszpańskim winem. Cieszą się one niezwykłą popularnością wśród klientów, a ich wyłącznym producentem jest Martinez Somalo.
Dla fanów kreatywnego grillowania przygotowano dodatkowe, ciekawe wersje smakowe: z dodatkiem curry lub oryginalnie przyprawione na sposób śródziemnomorski albo Chorizo Arizona.
Firma przygotowała również ofertę dopasowaną do potrzeb lokali gastronomicznych. Dostępne są zarówno szynki serrano, bez skóry i tłuszczy w formie bloku, jak i kiełbasy w odpowiednich gramaturach, krojone lub w pętach. Marka promuje artykuły łączące tradycję i innowacyjność. Dzięki temu nie tylko nadąża, ale kreuje gusta i trendy gastronomiczne.
Produkty firmy świetnie smakują i kuszą oczy ciekawymi opakowaniami. Wielobarwne motywy oraz uśmiechy modeli przywodzą na myśl słoneczną Hiszpanię wraz z jej aromatyczną kuchnią.
Martinez Somalo to biznes rodzinny. Już 4. pokolenie pracuje nad udoskonalaniem oferty firmy oraz ciągłym rozwojem marki. Dobrze znana w Europie, teraz zawitała do Polski. Jakość oferowanych produktów została doceniona i potwierdzona certyfikatami: BRC (British Retail Consorcium) i IFS (International Food Standard). Tradycję przyrządzenia gwarantuje ETG Jamón Serrano, a Unia Europejska przyznała kiełbasie Chorizo z linii LA Gloria Riojana certyfikat produktu regionalnego.
Wiadomo, że o klienta należy zadbać. Szczególnie, gdy w grę wchodzi jego zadowolenie. Dlatego warto pokusić się o produkty sprawdzone i uznanej jakości. Postawmy na smak i satysfakcję naszych gości. Przekonajmy się, że Hiszpanie naprawdę znają się na mięsie!
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.