Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
MAKRO Polska wspie...
Najnowsze trendy w...
Nowy dyrektor Hote...
Kocioł warzelny ME...
Wojciech Harapkiew...
Nowe warsztaty kul...
MAKRO Polska konty...
Już 200 produktów ...
MAKRO Polska z&nbs...
Zostań dystrybutor...
Niewykorzystane je...
Dziczyzna w MAKRO ...
70 lat Winterhalte...
Poland 100 Best Re...
Selgros Cash&Carry...
Zarządzanie restau...
Specjalne oferty p...
Czy na Konkursy Ku...
Świętuj międzynaro...
Nowy przetarg na k...
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
KALETA Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
Smoker
Grill Kamado
Gastromix
Naczynia Polska
Gros
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Elmak
Hello Coffee
Secpol
Iglotex
Belgium`s Best
Menos
Caffetea
Fanex
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Informacje biznesowe
Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek MAKRO


Ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional został Wojciech Harapkiewicz – Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska. Nowe marki własne sieci hurtowni MAKRO Polska to wysokiej jakości produkty spożywcze i chemiczne oraz akcesoria dostosowane do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.

Jako ambasador marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional Wojciech Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych. Szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju będzie wyszukiwał różnego rodzaju produkty z całej Polski, takie jak dziczyzna, sery czy ryby, prezentował związane z nimi techniki kulinarne oraz przygotowywał na ich podstawie przepisy z wykorzystaniem produktów marek własnych. Doradzi również w procesie przygotowywania wzbogaconej oferty kolejnych profesjonalnych produktów dla gastronomii.

 
Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska Wojciech Harapkiewicz wystąpi również w kampanii promocyjnej nowych marek własnych MAKRO Polska w prasie branżowej, Internecie i mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook, Instagram i w kanale YouTube marki. W halach MAKRO pojawi się również specjalne oznakowanie.

Wszystkie produkty MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium powstają we współpracy z ekspertami i szefami kuchni. Zostają poddane testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. Obecnie na półkach hal MAKRO można znaleźć 500 produktów tych marek, do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się łącznie ponad 800 pozycji.

 
Linia MAKRO Chef obejmuje wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, w opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii, m.in.: ryże, kasze, cięte zioła, kiełki, sosy, miody, pomidory suszone czy grzyby. Produkty marki MAKRO Premium, takie jak pulpa mango czy carpaccio wołowe, cechują się ponad-przeciętnymi standardami jakości oraz dedykowane są najbardziej kreatywnym i wymagającym klientom. Natomiast MAKRO Professional obejmuje środki czystości, narzędzia i akcesoria kuchenne, testowane w najtrudniejszych warunkach laboratoryjnych oraz podczas rzeczywistej pracy w kuchniach. Na klientów czekają m.in.: płyny do mycia i dezynfekcji, frytownice, grille, noże do warzyw, dzielenia mięsa czy filetowania.

Ambasador marek własnych MAKRO Wojciech Harapkiewicz jest zaangażowany także w inne inicjatywy prowadzone przez sieć hurtowni. Jest on członkiem Rady Programowej Szefa dla Młodych Talentów – edukacyjnego programu odpowiedzialności społecznej skierowanego do młodych kucharzy. Harapkiewicz zasiada również w jury konkursu dla szkół gastronomicznych Wyzwanie MAKRO Chefa oraz prowadzi warsztaty kulinarne dla przedstawicieli branży HoReCa w ramach programu Szef dla Szefów.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR KALETA Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Rational Robot - Coupe Robvita Pizzola Smoker Grill Kamado Gastromix Matlix Elmak Naczynia Polska Gros HAGEA Kocham Wodę Metro-Catering-System InEwi Firelight Glass Goblet – sprzedaż hurtowa sztućców Hello Coffee Mazowiecka Grupa Szkoleniowo – Doradcza M&M Gastro Steinberg Nektar Natura Zakłady Chemiczne EmiChem P.P. M. Ferber Wypożyczalnia Sprzętu Cateringowego Gorbi Iglotex
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000