Każdego dnia wiele osób zadaje sobie i swoim znajomym jedno ważne pytanie dotyczące posiłku – mianowicie gdzie i co zjeść na lunch. To pytanie o tyle istotne, że w wielu firmach przewidziana jest pora obiadowa, tzw. lunch time.
To moment, w którym wiele osób zaczyna poszukiwać w sieci ciekawych propozycji gastronomicznych w okolicy, gdzie mogliby zjeść ulubioną potrawę, albo szybko znaleźć lokal z ofertą lunchową.
Jak pokazują wyniki Google Trends dla Polski, wyszukiwanie ofert lunchowych oraz restauracji w porze obiadowej najpopularniejsze jest przede wszystkim w województwie mazowieckim oraz małopolskim, niewiele mniejsze wyniki notuje Wielkopolska, Śląsk czy Pomorskie. Wśród najpopularniejszych haseł dominuje lunch, lunch bar oraz lunch warszawa.
To świadczy o niezwykłej potrzebie wśród użytkowników doinformowania w zakresie oferty lunchowej oraz właściwym momencie na odpowiednie pozycjonowanie lokali i ich ofert.
Opcjonalnie:
W przypadku lunchu wynosi średnio miesięcznie dla Polski:
- lunch – 49 500
- lunch warszawa – 2 000
- lunch box – 4 000
- i lunch – 50 000
- lunch menu – 1 000
- lunch pass – 1 000
Hasła, których popularność rośnie w wyszukiwarce to ostatnimi czasy:
- Lunch pass (+650%)
- Lunch box (+70%)
- lunch menu (+50%)
Jak sprostać wymaganiom tysięcy internautów poszukujących konkretnych informacji o lokalach i ich ofercie lunchowej?
Odpowiedzią na to pytanie jest platforma... NaLunch.pl!
Nalunch.pl to platforma zaprojektowana tak, by dostarczać internautom niezbędnych informacji na temat lokali gastronomicznych i ich ofert lunchowych, a także do serwowania korzyści swoim Partnerom – czyli punktom gastronomicznym w obszarze wsparcia internetowego oraz promocji lokalu oraz menu. Współpracując z serwisem
Restaurator dociera do nowych klientów, a jego menu jest promowane w internecie oraz wśród użytkowników
platformy. Dzięki licznym narzędziom, mającym na celu wsparcie sprzedaży - Restaurator otrzymuje statystyki ułatwiające optymalizacje oferty lunchowej dla klientów. Co ważne wszystko zyskuje bez kosztów związanych z kampaniami reklamowymi czy budową strony www.
Jednak to nie koniec korzyści, bowiem nalunch.pl posiada dodatkowe funkcjonalności – niespotykane w innych serwisach informujących o lokalach, mianowicie: Group Lunch do tworzenia ofert grupowych – atrakcyjne dla grup/zespołów lubiących jadać wspólne posiłki, Lunch Profit do realizacji pakietów lunchowych np. dla stałych klientów, rezerwację stolika na lunch oraz możliwość mailowej prezentacji zmian w menu wśród użytkowników serwisu.
Nalunch.pl nie jest kolejną platformą skupiającą wizytówki lokali gastronomicznych – to rozbudowany serwis, w którym menu i oferta lokalu jest najważniejsza! Bowiem nalunch.pl prezentuje w atrakcyjny sposób aktualne oferty lunchowe Partnerów z możliwością podziału na menu dnia, tygodnia czy menu główne.
Dodatkowo prosta i szybka w obsłudze wyszukiwarka ułatwia głodnym internautom znalezienie poszukiwanego lokalu czy dania.
Dlaczego warto nam zaufać? Przede wszystkim wyróżniamy się na rynku innowacyjnym podejściem do potrzeb gastronomii i jej klientów. Założyciel i pomysłodawca serwisu już od kilku lat obserwuje zwiększające się zainteresowanie ofertami lunchowymi w sieci, a także problemami, jakie pojawiają się z prezentacją menu lokali w sieci.Dlatego platforma spełnia oczekiwania internautów oraz wychodzi naprzeciw potrzebom właścicieli punktów gastronomicznych.
Innowacyjność nalunch.pl potwierdziła także Unia Europejska przyłączając projekt do programu Innowacyjna Gospodarka. O zaletach serwisu można rozprawiać długo, jednak warto podkreślić, że niezwykle istotną zaletą nalunch.pl jest jego niepowtarzalność - na polskim rynku brakuje serwisu skupionego wyłącznie na prezentacji restauracji oraz jej aktualnego menu lunchowego. Funkcjonujące na rynku serwisy skupiają się wyłącznie na zebraniu listy lokali i ich wizytówce, a nie spójnej prezentacji menu i lokalu.
Dlaczego warto z nami współpracować? Powodów jest mnóstwo. Nie jesteśmy kolejnym serwisem zakupów grupowych, naliczającym dużą marżę oraz skupionym na własnych celach. Naszym celem jest atrakcyjna prezentacja Twojego lokalu oraz Twojej oferty lunchowej.
Dlatego stworzyliśmy narzędzia wspierające sprzedaż, badające trendy i gusta klientów, a także specjalne funkcjonalności, które poszerzają wachlarz możliwości sprzedażowych - Group Lunch i Lunch Profit.
Nalunch.pl dociera do potencjalnych klientów lokali gastronomicznych różnymi kanałami. Obecnie są to: strona internetowa wraz z platformą do zarządzania treścią i ofertami dla Restauratorów, lekka strona mobilna, a także aplikacje na smartfony z systemami Android oraz iOS – dzięki którym internauci w każdej chwili i miejscu mogą skorzystać z nalunch.pl.
Nie jesteśmy kolejnym klonem na rynku, tylko w pełni ukształtowaną platformą internetową do promowania ofert lunchowych – wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku. Aktywnie promujemy współpracujące z nami restauracje przez promowanie każdego dnia menu lunchowego i jego cen.
Nie jesteśmy serwisem zakupów grupowych z nieopłacalną marżą czy serwisem wizytówką. Posiadamy zespół pełen pasji i zaangażowania, który dzięki nowoczesnej technologii odpowiada na zapotrzebowanie rynku, na Twoje zapotrzebowanie. Dlatego dołącz do nas już dziś!
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.