Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...

Dziś jest:
29.03.2024
piątek
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Smoker
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Robot - Coupe
Rational
LabelFresh
iPOS
LSI Software
Chef Mate
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Cukiernia M&K
Debic
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Belfood
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Informacje biznesowe
Selgros Cash&Carry sponsorem Kulinarnego Pucharu Polski


Obecna od 20 lat na polskim rynku sieć hurtowni, zapewniła wszystkie składniki dań w rywalizacjach 17. edycji Kulinarnego Pucharu Polski. Halibut, ocet balsamico di Modena czy czarny ryż to tylko część produktów, z których potrawy musieli przygotować uczestnicy konkursu, odbywającego się 26-27 września w Poznaniu podczas targów Polagra Gastro. To pierwsza współpraca firmy z organizatorami tego prestiżowego wydarzenia.
   

Międzynarodowe Jury pod przewodnictwem Jarosława Uścińskiego - Prezesa Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szefów Kuchni i Cukierników, oceniało pracę 11 par kucharzy. Finaliści, wyłonieni w ogólnopolskich eliminacjach, podczas rywalizacji przygotowywali przystawkę, deser oraz danie główne, których składniki dostarczył główny sponsor konkursu - Selgros Cash&Carry i Transgourmet.

Oprócz szerokiej oferty produktów oraz rozwiązań logistycznych, które dostarczamy gastronomii naszą misją jest wspieranie kucharzy w ich rozwoju. Ściśle współpracujemy z OSSKIC, a także prowadzimy Akademię Kulinarną, w której szkolimy nie tylko naszych klientów, ale również młode pokolenie kucharzy. W zeszłym roku przygotowywaliśmy do Olimpiady Kulinarnej w Erfurcie reprezentację Polski Juniorów, która w światowej rywalizacji zdobyła srebrny i brązowy medal. – mówi Karol Lisiński, Menager Centrum Doradztwa Kulinarnego Selgros Cash&Carry i Transgourmet.
   
 
Jakość do wyboru
W tak prestiżowym konkursie jak Kulinarny Puchar Polski, liczy się nie tylko szerokie spektrum umiejętności i doświadczenie kucharzy, ale także jakość składników niezbędnych do przygotowywania finałowych dań. W konkursowej rywalizacji kucharze korzystali z dostarczonych przez Selgros m.in. halibuta czy czarnego ryżu z ekskluzywnej oferty Transgourmet Premium, które stanowiły składniki obowiązkowe konkursu, ustalone przez międzynarodowe Jury. Przystawka była przygotowywana z przepiórki świeżej, pistacji zielonej oraz octu balsamico di Modena, także z oferty Transgourmet Premium. Natomiast deser, pod hasłem  ”Szarlotka – Twoja interpretacja” z jabłek grójeckich dostępnych w Selgros Cash&Carry. Zwycięzcami tegorocznej edycji  KPP zostali kucharze z Torunia - Bartosz Peter i Rafał Kudliński.
 

Szeroka oferta

Selgros Cash&Carry stawia przede wszystkim na świeże produkty dla gastronomii oraz produkty marek własnych odpowiadające na potrzeby różnych klientów – prowadzących restauracje, hotele czy punkty zbiorowego żywienia. Produkty marki własnej Transgourmet Premium, Quality oraz Economy to gwarancja najwyższej jakości. W halach Selgros dostępna jest codziennie szeroka oferta świeżych ryb i owoców morza. Dzięki przynależności do grupy Transgourmet firma ma dostęp do ryb i owoców morza nawet z najodleglejszych zakątków świata. Produkty dostępne w ofercie firma prezentowała na stoisku podczas odbywających się targów Polagra Gastro w Poznaniu.

Marki handlowe Selgros Cash&Carry i Transgourmet należą do Transgourmet Polska, która zainwestowała do tej pory w kraju ponad 2 mld zł. Obecnie Selgros posiada w Polsce osiemnaście hurtowni samoobsługowych, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (4 hale, otwarcie 4 hali planowane 10.10.2017 r.) i we Wrocławiu (także 2 hale) oraz magazyn obsługujący klientów Transgourmet. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć hal cash&carry do 20. Aktualnie firma zatrudnia w Polsce ponad 4 200 pracowników.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleďż˝ znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: Smoker CHEF UNITED PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational LabelFresh Cukiernia M&K Debic iPOS LSI Software Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Heinz Polska Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000