Oszczędzamy czas, redukujemy koszty, zwiększamy Państwa zyski ...
Wybierz serwis
Nowe produkty i usługi
Strona główna
Informacje biznesowe
Twoja kariera
Giełda pracy
Giełda ogłoszeń
Zapowiedzi
Targi i wystawy
Hotele w Polsce
Konkursy i pokazy
Restauracje w Polsce
Mistrz poleca - Przepisy
Serwis hotelarski
Filmy Gastronomiczne
HACCP
5555 porad
Alkohole
Forum ekspertów
Forum dyskusyjne
Akademia Gastrony
Katalog produktów
Katalog firm
Prezentujemy obiekty
Stowarzyszenia i organizacje
Wydawnictwa branżowe
Katalog firm
Dodaj firmęnew!
Ostatnio dodane firmy
Urządzenia i sprzęt
Kaleta Chłodnictwo Prz...
Testo
Winterhalter Polska
Rational
Robot - Coupe
LabelFresh
Chef Mate
Grill Kamado
expondo
TECNOINOX
Artykuły spożywcze
Pizzola
Robvita
Debic
Cukiernia M&K
BOBOQ POLAND
Heinz Polska
Elmak
Baziółka
Frogut
Hello Coffee
Podział branżowy firm
Urządzenia i sprzęt
Profesjonalne zmywarki
Zmywarki do restauracji
Zmywarki do gastronomii
Sprzęt barmański
Wyposażenie gastronomii
Wyposażenie hoteli
Wyposażenie restauracji
Sprzęt gastronomiczny
Urządzenia gastronomiczne
Meble hotelowe
Piece konwekcyjno – parowe
Chemia do restauracji
Odzież i tekstylia
Chemia do gastronomii
Meble nierdzewne
Meble gastronomiczne
Artykuły spożywcze
Sosy i marynaty do gastronomii
Warzywa mrożone do gastronomii
Makarony dla gastronomii
Kawa dla gastronomii
Artykuły cukiernicze
Artykuły piekarnicze
Przyprawy gastronomiczne
Owoce morza
 Pomoc,  Poczta
Nowe produkty i usługi
Gość Biznesowy wraca do Hotelu, który dba o jego wygląd


Kiedy zdecydujesz się zadbać o wygląd Gości Biznesowych, a przy tym również poprawisz im samopoczucie związane z ich wyglądem - odejdź na moment i spójrz na to z boku, a już niedługo twoi Goście będą ci wdzięczni i zrewanżują się lojalnością.

Często zapominamy, dlaczego Gość Biznesowy śpi w naszym mieście. Przyjechał do nas dlatego, że rano będzie miał spotkanie biznesowe i to jest główny powód i cel jego pobytu. Spotkanie jest dla Gościa sprawą priorytetową i prócz starannego przygotowania do niego musi zadbać również o swój Elegancki Biznesowy Wygląd.

Dlaczego tylko najlepsze Hotele rozumieją potrzeby Gości Biznesowych?

Każdego dnia ktoś rano wybiega spiesząc się na spotkanie, a w pośpiechu zapomina o tym, że jego obuwie powinno lśnić. Zapomniał lub co częściej, nie lubi monotonnej pracy pucybuta. Zresztą jak ma wyczyścić obuwie w pokoju? Tym malutkim czyścikiem?

maszyna do czyszczenia butów

 

Ludzie nie lubią gdy Hotele przymuszają ich do pracy ręcznego pucybuta i narażają ich na pobrudzenie dłoni i ubrań. Wielu ludzi mówi – Kochamy maszyny do czyszczenia obuwia - zawsze z nich w biurze i hotelu korzystamy. Są też tacy, którzy twierdzą – Nigdy nie zatrzymuję się w miejscu, gdzie nie mają maszyny, która naprawdę wyczyści, a przede wszystkim wypoleruje moje buty.

Czasami o powrocie Gościa do naszego Hotelu decydują drobiazgi, między innymi brak możliwości komfortowego zadbania o wygląd swojego obuwia.  Dlaczego odsyłamy go do konkurencji zamiast zadbać o jego potrzeby?

Często Właściciele starszych Hoteli – odpowiadają – mamy maszynę, nikt z niej nie korzysta. Okazuje się, że maszyna jest tak schowana, aby swym wyglądem nie przerażała Gości – jest brudna, bez pasty, głośno pracuje silnik, a zamiast szczotek obracają się plastikowe wytarte rolki. Dodatkowo to chińska maszynka użytku domowego nie posiadająca certyfikatu CE, a nie hotelowe wyposażenie.

Testy doskonale pokazują jak dużym zainteresowaniem Gości i Pracowników Hotelu cieszą się maszyny.

Atrakcja? Coś nowego? z pewnością tak, lecz dla Gości to standard i wymóg obowiązkowy. Nasz Gość Biznesowy zna ją doskonale i jest do niej przyzwyczajony, gdyż w pracy korzysta z niej codziennie.

Niektóre Hotele nie decydują się na zakup profesjonalnej maszyny ze względu na ich cenę lub co gorsze kupują maszynkę do użytku domowego. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Hoteli wspólnie stworzyliśmy program SHINE & GO.

Program ten polega na korzystaniu przez obiekty noclegowo/konferencyjne z czterech najlepszych na świecie modeli maszyn firmy HEUTE. W ramach niewielkiego miesięcznego czynszu, co 12 tygodni następuje w hotelu zamiana maszyny, na czystą z uzupełnionym bezbarwnym, naturalnym kremem polerującym.

Dziś, dzięki  programowi SHINE & GO, praktycznie każdy obiekt zajmujący się turystyką biznesową i konferencyjną może sprawić, aby Goście nie czuli się zażenowani z powodu nieestetycznie wyglądającego obuwia.


HEUTE Service Sp. z o.o.
ul. Wałowicka 19a
02-451 Warszawa
tel.: 22 873 03 50, 846 65 20, 863 64 71
fax: 22 873 03 51
e-mail: biuro@shinego.pl
www.shinego.pl

 

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.



 Wersja do druku         Poleć znajomym

Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę opinii wyrażanych przez użytkowników na łamach forum dyskusyjnego Gastrona.pl
Zapoznaj się z regulaminem.


KATALOG FIRM, Ostatnio dodane firmy: PAPSTAR Pizzola Kaleta Chłodnictwo Przemysłowe Testo Winterhalter Polska Robvita Robot - Coupe Rational Smoker LabelFresh Cukiernia M&K Debic Chef Mate Grill Kamado BOBOQ POLAND expondo TECNOINOX Gastromix Heinz Polska Matlix Elmak Naczynia Polska CompArt International Baziółka Gros Frogut Alumast HAGEA Kocham Wodę Metro-Catering-System
 O Nas |  Kontakt |  Zarejestruj się |  Klub Gastrony |  Bezpłatne konto |  Bezpłatny biuletyn |  Polityka Cookies |  Opinie o nas |  Cennik |  Nasi Klienci
Copyright by Gastrona.pl 2000